Tingimused

VEEBIPOE MÜÜGITINGIMUSED

Veebipoe TicketLine (edaspidi Veebipood) omanik on Mtü Apones (registrikood 80384718), asukohaga Palumetsa tee 1A, Haabneeme, Viimsi v. 74001 Harjumaa.
Veebipoes müüakse Viimsi Happy Jazz Festivali (edaspidi Festival) elektroonilisi pileteid.



Müügilepingu kehtivus, pileti- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest piletite ostmisel.
Veebipoes müüdavate piletite hinnad on märgitud kontsertide juurde. Kõik veebipoes müüdavate piletite hinnad on eurodes.
Teave kontsertide kohta on esitatud Veebipoes vahetult kontserdi juures. Info piletite ja soodustuste kohta leiate, kui valite menüüst info.
Sooduspileti ostmine ei taga automaatselt kontserdile sissepääsu. Sooduspileti ostja on kohustatud tõendama soodustust kehtiva tõendiga kohapeal. Kui sooduspileti ostnul puudub nõutav soodustust tõendav dokument, lahendatakse tekkinud olukord koha peal.
Lisainfot saab Festivali kodulehelt www.happyjazz.ee või telefonilt 5026507.



Tellimuse vormistamine

Piletite tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad, seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:
Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay
Maksa hiljem lahendused:
Slice in 3, Liisi ID, Finora krediit

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Ostetud piletid saadetakse Ostja poolt märgitud e – maili aadressile kohe pärast ostu sooritamist. Piletid on võimalik alla laadida kohe pärast ostu sooritamist.

Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
Kui tellitud pileteid ei ole võimalik osta seoses nende lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel.



Taganemisõigus

Ostetud pileteid üldjuhul tagastada ei saa.
Vastavalt võlaõigusseadusele §53(4)1) ei kohaldata 14 päevast taganemisõigust teenuse osutamisel või muu kestva soorituse tegemisel, kui ettevõtjapoolsed lepingust tulenevad kohustused on täielikult täidetud ning teenuse osutamine või muu soorituse tegemine on alanud tarbija sõnaselgel eelneval nõusolekul ning kinnitusel, et ta kaotab ettevõtjapoolsel lepingu täitmisel oma taganemisõiguse.
Piletid ostetakse tagasi, kui kontsert jääb ära korraldaja süül või kui esinejate koosseis on muutunud üle 50% algselt väljakuulutatust.
Piletite tagastamiseks tuleb saata e – kiri vabas vormis avaldusega aadressile info@ticketline.ee.
Piletid ostetakse tagasi ja raha tagastatakse Ostja poolt määratud kontole 15 päeva jooksul pärast Festivali lõppu.
Veebipood ei vastuta piletite kadumise, hävimise või mingil muul moel kahjustuste eest.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.



Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning piletite ostjale saatmiseks.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.



Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@ticketline.ee või helistada telefonil: 5026507
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin.
Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.